tiistai 8. marraskuuta 2016

-800g!

Taas on kaksi viikkoa vierähtänyt ihan hujauksessa ja alan ihan tuntea huonoa omaatuntoa, kun en millään ole ehtinyt blogia päivittämään! Nyt siihen tulee kuitenkin muutos ja palaan vanhaan tuttuun vähintään kerran viikossa postaustahtiin! :) Onko meitä enää ketään siellä ruudun takana? :)

Olen saanut nyt kaksi todella hyvää viikkoa alle treenien suhteen. Syys-lokakuun treeneihin nähden nyt marraskuussa treenimäärät ovat tuplaantuneet! Vielä kuitenkin saa vähän pinnistää, että saa sen neljä salitreeniä viikolle kasaan plus vielä ne aerobiset..! :D Viikko sitten maanantaina aamupaino näytti 72,8kg. Tänään -viikon oltua Johannan ruokavaliolla, paino oli 72kg eli 800g on lähtenyt viikossa. :) Nesteet liikkeelle ja toivon mukaan tämä alkanut viikko on painonpudotuksen osalta yhtä suotuisa! Tavoitteena on päästä marraskuun loppuun mennessä alle 70 kilon eli noin 600g pudotusta per viikko niin ollaan tavoitteessa! :) Katsotaan sitten mikä on tilanne marraskuun vaihtuessa joulukuulle ja otetaan joulukuulle joku kohtuullinen tavoite, mikä on pikkujouluista huolimatta saavutettavissa. ;)


Nyt marraskuussa meillä alkoi Johannan kanssa treenien suhteen tehokuukausi! Kun lokakuussa pidin taukoa yhteistreeneistä niin nyt meillä on niitä kahdesti viikossa ja voin sanoa, että koville ottaa! :D Viime viikolla tehtiin rinta/olkapäätreeni, enkä edes muista milloin viimeksi olisin ollut niin kipeä treenin jälkeen. Loppuviikosta tehtiin etureidet ja ne olivat vielä tänäkin aamuna kipeät... :D Että kyllä se mimmi osaa puristaa viimeisetkin mehut tästä naisesta (tai sitten se vain kurittaa mua nyt lokakuun löysäilyjen takia..)! ;) Tavoitteena on saada voimatasot selkeästi kuukauden aikana nousemaan ja samalla painon putoamaan. Tähän tarvitaan sitä rautaista selkärankaa, mitä minulla ei kyllä ole viime kuukausina ollut, mutta ehkä se pikkuhiljaa sieltä vahvistuu. ;)



Miten muilla on mennyt kulunut syksy laihdutusten osalta? Yhtä onnistuneesti kuin minulla vai kenties vähän paremmin? :D

10 kommenttia:

  1. Ihanat treenihousut! Täällä sujuu hyvin laihdutus, elokuun alusta tippunut vähän vajaat 11kg :) Toki pudotettavaa onkin huomattavasti enemmän kuin sinulla! Jos haluat käydä lukemassa minun matkastani niin tässäpä linkki: http://www.lily.fi/blogit/herkkupepun-paivakirja

    Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ne on meiltä XXL:stä ostetut ja Casall merkkiset. :)
      Vautsi! Sulla on ollut ihan mahtava tahti päällä! Onnittelut! :) Minäpä hyppään heti blogisi pariin, jospa vaikka saisin sitäkin kautta taas uutta motivaatiota.. ;)

      Poista
  2. Heippa!
    Kyllä se siitä taas lähtee kun vaan tiukkana eteenpäin :)
    Mullakin ollu tää syksy vähän löysää kun oon ollu paljon kipeenä ja ollu kaikkea. Mutta viikko sitten maanantaina aloitin painonpudotuksen/kiinteytymisen ja ekalla viikolla -1,5kg :) nesteet lähti liikkeelle hyvin. Tavoitteena on hieman yli 6kg pudotus 1.1 mennessä. Herkkuja en ole nyt syöny 9 päivään :) herkkupäiviä saa olla tän 9 viikon projektin aikana 4-5. Mutta haluan pitää ekan vasta kun yli 2kg on lähteny. Treeni on muuttunu ja ruokavalio vähän ja vettä menee enemmän :) aika pienillä muutoksilla saa tuloksia aikaan kun päättää ;) ja muistaa levätä myös!

    Tsemppiä loppuvuoteen ja törmäillään salilla!
    T: JenniV

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa Jenni! :) Ihan totta, että loppupeleissä ei kovin isoja muutoksia tarvitse tehdä kun paino jo lähtee tippumaan. Pitää vaan jaksaa noudattaa niitä muutoksia pidempäänkin kuin viikon.. :D Itsellä on ollut se vähän ongelmana, että viikon on jaksanut olla tiukkana ja sitten taas menty ihan liian rennolla otteella!
      Nyt kuitenkin pysyn Johannan tiukassa otteessa ja valvovan silmän alla, niin paras pysytellä tiukkana! ;) Ja haluanhan itsekin nyt niitä tuloksia!

      Poista
  3. Täällä ollaan, edelleen :) Syksy on mennyt noh, vaihtelevasti. Elokuun puolivälistä lokakuun alkuun mulla oli PT potkimassa perseelle, mutta sen jälkeen se treenailu jotenkin (kummallisesti) hiipui. Nyt oon kuitenkin pikku hiljaa pääsemässä takaisin raiteille :) Ruokailut on onneksi pysynyt aikalailla fiksuissa raameissa. Tsemppiä sulle tohon painotavoitteen saavuttamiseeen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä seurailinkin Instagramissa, että sulla on ollut tehokuukaudet kun PT ja Hypoxi hoidot samaan aikaan! :) Ruokailuthan ne loppujen lopuksi onneksi määrää sen painon nousun/putoamisen.. Harva pelkällä treenillä laihtuukaan. :) Kiitos! Tähän tavoitteeseen kyllä meinaan päästä, mutta katotaan mikä on joulukuun tavoite (pysyä siinä painossa, eikä lihoa lisää?!).. :D Joulu on joulu!

      Poista
  4. Heippa! Olis kiva tietää vähän sun ruokavaliosta! Joko sitten kuvien muodossa tai tekstin. Itse koitan tiputtaa tän vuoden puolella vielä pari kiloo, tammikuusta lähtien sitten enemmän ;) niinku mainitsit että pikkujoulut ja muut edessä, joten varmasti se 2-3 kiloo tekee myös tiukkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos postaustoiveesta! Mä pistän sen tonne mun "postaustoive listalle" ja heti kun tää blogikärpänen taas puraisee ja ehdin kirjoittamaan tavalliseen tahtiin niin postailen näitä teidän toivomia juttuja. :)
      Sellainen aika perus ruokapäiväkirja kuvina vois vaikka toimia.. ;)

      Poista
  5. Heippa. Mitä tuossa kuvassa on menossa missä sulla on harjanvarsi sylissä?
    Mikä liike?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Eli teen siinä ihan kapeaa kyykkyä supersarjana reidenojennus (istuen) jälkeen. Täytyy sanoa, että kun ensin on vetänyt hackissa kapealla jalka-asennolla etureidet jo ihan tukkoon ja siitä sitten jatkaa vielä tuohon reidenojennuslaitteeseen, mikä ensimmäisessä kuvassa ja tekee sarjat niin loppuun kun pystyy niin pelkän kepin kanssa tuo alas pääseminen on äärimmäisen haastavaa ja tekee kyllä kipeää! :D Suosittelen tekemään nuo kaksi liikettä supersarjana!

      Poista

Kiva jos jätit kommenttia :) Nyt voit kommentoida myös anonyyminä! Kommentit hyväksytetään ennen julkaisua ja kaikki asialliset kommentit julkaistaan! :)